بلفاروپلاستی

Wiki Article

دکتر شهریار حدادی در شهر تهران در سال ۱۳۵۴ متولد شده اند ، ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند؛ دوره پزشکی عمومی خود را با کسب کردن رتبه برتر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۳۷۷ به اتمام رساندند.

اما می توان گفت بشر امروزه با ارائه راهکار هایی از جمله جراحی پف زیر چشم، می تواند این پدیده را قدری به تعویق انداخته تا شما بتوانید برای سال های بیشتری از جوانی و شادابی ‌تان لذت ببرید.

از همان لحظه انجام جراحی پلک پایین تا بهبود کامل ناحیه تحت درمان، در معرض دود و آلودگی های مختلف نمانید.

در روزهای ابتدایی پس از جراحی باید از کمپرس آب سرد استفاده کنید.

انجام ۴۰۰۰ جراحی زیبایی و صورت و جراحی درمانی موفق و کسب عنوان پزشک برتر استان در سال ۱۳۸۸

با این حال، قبل از تصمیم گیری برای انجام این جراحی، مناسب است که با یک جراح پلاستیک مشورت کرده و درباره نیازهای خاص خود صحبت کنید تا بهترین زمان برای انجام جراحی پلک خود را مشخص کنید.

سایت تاپتنا سعی دارد که مطالب بسیار پربازدید در حوزه معرفی برترین و بهترین پزشکان، جراحان، کلینیک های زیبایی در شهر تهران و سایر شهرهای ایران را در اختیار شما قرار دهد.

در ضمن دکتر حدادی دوره جراحی عمومی خود را در همین دانشگاه گذرانده اند و پس از آن  به مدت ۲ سال در سال ۱۳۸۵ طرح جراحی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گذراندند.

اما این روش ها به هیچ عنوان نمی توانند نتایج جراحی پلک پایین را داشته باشند و از نظر ماندگاری هم جزو روش های درمانی و زیبایی موقت به شمار می روند.

ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین عمل بلفاروپلاستی تهران خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران می باشند.

درحال حاضر عضو انجمن جراحان پلاستيک کشور هستند و همچنین عضو انجمن جراحان دست و بهترین دکتر بلفاروپلاستی کشور می باشند.

دکتر عبدالرضا روئین تن فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرده اند و فارغ التحصیل شده اند.

همچنین، بستری شدن در بیمارستان نیز هزینه را افزایش می‌ دهد.

در این دسته از افراد چنین عارضه‌ ای سن آنها را بیشتر از حد نرمال نشان می دهد و احساس پیری و سالخوردگی برای ‌شان تا حدی آزاردهنده خواهد شد، از این رو انجام چنین عملی می تواند در بازیابی حالت قبلی چشم ها احساس خوشایندی را برای این دسته از افراد به ارمغان آورد.

Report this wiki page